Podstawowe pojęcia:
Administrator - użytkownik nadzorujący forum.
Moderator - użytkownik, któremu Administrator nadał prawa do moderowania forum.
Moderowanie forum to prawo do:
Użytkownik korzystający z Portalu oraz Forum, akceptuje poniższe zasady:
Administrator - użytkownik nadzorujący forum.
Moderator - użytkownik, któremu Administrator nadał prawa do moderowania forum.
Moderowanie forum to prawo do:
- Udzielania ostrzeżeń Użytkownikom łamiącym Regulamin
- Blokowania Użytkowników naruszających Regulamin obowiązujący na forum jak i stronie
- Kasowania postów niezgodnych z regulaminem
Użytkownik korzystający z Portalu oraz Forum, akceptuje poniższe zasady:
- Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administratorzy Portalu www.ministerstwotanca.pl nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na stronach Portalu oraz na Forum dyskusyjnym.
- Administrator nie przekazuje informacji odnośnie danych użytkowników podmiotom gospodarczym, czy osobom prywatnym. Osoby, które dokonały rejestracji w serwisie, wyrażają jednocześnie zgodę na przetwarzanie ich danych w celach administracyjnych. Polityka prywatności opisana jest w artykule: Polityka prywatności
- Wszystkie dane szyfrowane są w bazie danych i dostępne tylko dla administratorów serwisu. Zastrzegamy sobie jednak prawo do przekazania wszelkich znanych nam informacji o Użytkowniku na żądanie uprawnionych organów, jeżeli zostanie wszczęte jakiekolwiek postępowanie mające związek z publikacjami na Portalu.
- Niedopuszczalne jest umieszczanie komentarzy oraz postów sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym, związanych z pornografią, używkami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej itp. oraz treści faszystowskich, wulgarnych, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa autorskie lub prawa innych osób itp.
- Niedopuszczalne jest umieszczanie treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady etykiety.
- Wszelkie wpisy staramy się formułować zwięźle i przejrzyście, unikając błędów ortograficznych.
- Unikamy pisania całego tekstu dużymi literami.
- Wulgaryzmy są kategorycznie zabronione.
- Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników. Nie prowokuj i nie atakuj nikogo swoimi wypowiedziami. Teksty obraźliwe dla innych Użytkowników będą moderowane lub usuwane. Traktuj innych uczestników tak, jak sam chciałbyś być traktowany.
- Dbajmy o porządek. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane. Przed założeniem nowego tematu prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się nie toczy (opcja „szukaj”).
- Jesteśmy tu by rozmawiać, dyskutować, wymieniać się wrażeniami. Szanujmy się. Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska lub służące wyłącznie nabijaniu postów, będą zamykane, a w wybranych przypadkach usuwane.
- Użytkownik nieprzestrzegający powyższego regulaminu zostanie 2 razy upomniany. Trzecie upomnienie skutkuje zablokowaniem na stałe konta.